Fandom

Rainbow Nisha Rokubō no Shichinin Wikia

Sakuragi Rokurōta

5stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Sakuragi Rokurōta miał ksywkę Anchan. Był w poprawczaku dopóki Mario i reszta nie pomogli mu uciec. Był prześladowany przez Ishiharę i Sasakiego, gdyż był w posiadaniu listu martwego już kolegi z celi. Został zabity przez żołnierzy armii amerykańskiej.

Wygląd Edytuj

Osobowość Edytuj

Miły i odważny - te cechy były jego głównymi cechami. Jednakże czasami złość go opanowywała, gdy ktoś albo grozi, albo dokuczał jego przyjaciołom. Dla świętego spokoju, zarówno jego i jego przyjaciół, postanowił oddać list od zmarłego przyjaciela. Był także uczynny, pomagając Mario w trenowaniu boksu. Do końca wierzył w swoich przyjaciół.

Historia Edytuj

W roku 1943 Młody Sakuragi trzymał czapkę swego ojca. Ojciec wziął ją, nałożył na głowę i kazał mu zaopiekować się matką. Wojna się zakończyła, a ojciec nadal nie wrócił. Dziesięć lat później matka podarowała mu buty. Powiedziała, że wie, że chodzi na boks. Prawie się rozpłakał. Obiecał mamie, że się jej odwdzięczy. W tym samym czasie po dziesięcioletniej nieobecności ojciec Sakuragiego powrócił.

Jego ojciec się diametralnie zmienił. Nie mogąc znieść tego widoku, Sakuragi zostawał na treningach do późnej nocy. Pewnego dnia, wracając do domu w deszczową noc, widział jak jego ojca wyrzucono z knajpy. Z uśmiechem na twarzy podał mu parasolkę.

Chwilę potem, cały pijany, rzucił parasolką i butami syna. Na obelgi ojca, odpowiedział, że chciał być jak on i jego bracia. Został przez to sześć razy uderzony. Siódmego ciosu uniknął. Pijany ojciec upadł na ziemię. Zapytał się go, czemu powrócił. Zadał kolejne pytanie, czy chciał mu pokazać, jaki jest żałosny. Po słowach pełnych rozpaczy, ojciec założył ponownie czapkę i odszedł. Przed odejściem zapytał się go, ile ma lat oraz powiedział mu, żeby pilnował matki. Następnego dnia zostały znalezione jego zwłoki.

Fabuła Edytuj

Relacje Edytuj

  • Mario Minakami - początkowo Mario nie darzył Sakuragiego sympatią, lecz z biegiem czasu go polubił. Gdy dowiedział się, że w innej celi, do której został przeniesiony, jest bity, postanowił działać i poprosił jego oprawców, żeby zostawili go w spokoju. Ostatecznie prawa ręka Mario zostaje zmiażdżona, a gdy Sakuragi się o tym dowiaduję, dotkliwie bije sprawców. Mario pomógł Anchanowi uciec z poprawczaka, ratując go przed śmiercią z rąk Ishihary i Sasakiego. Do końca chciał obejrzeć walkę Mario, lecz został postrzelony przez żołnierzy amerykańskich. Przed śmiercią nauczył Minakamiego boksu. Dzięki Anchanowi, Mario został bokserem. Pod koniec serii Mario wyobraża sobie Anchana i z nim trenuje. Obiecuje spełnić marzenie Anchana zostając mistrzem.

Odniesienia Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki